Koffieconcert drumband

De slagwerkers van Wilhelmina geven op 7 november een koffieconcert in het muziekgebouw aan de Buttervliet 1A te Numansdorp. Voor de pauze treden op de jeugdslagwerkgroep o.l.v. Edwin Mallegrom en de senioren slagwerkgroep o.l.v. Jan Schipper. Ze brengen een gevarieerd programma waarin naast gewone slagwerkinstrumenten gebruik gemaakt wordt van olievaten, borden, bekers en bestek.

Te gast is de Nederlandstalige band "de Duiffies" met Jan Schipper als drummer. Zij zullen oude tijden doen herleven met nummers uit de beroemde serie "Ja Zuster, Nee Zuster". De overige bandleden zijn Aart Groenendijk (gitaar/zang), Suze Bender (dwarsfluit/zang), Jacqueline Kruithof (accordeon) en Jan-Arend Blok (basgitaar).

Toegang gratis, aanvang 12.00 uur