Nieuwjaarsconcert

In een ongedwongen sfeer vond op zondag 3 januari 2016 het Nieuwjaarsconcert van Muziekvereniging Wilhelmina te Numansdorp plaats. Alle afdelingen van de vereniging, jong en oud, ervaren en beginnende muzikanten, slagwerk- en fanfareorkesten hebben wat van zich laten horen.

Traditiegetrouw werden ook de jubilarissen van de vereniging gehuldigd: mevrouw Marja Bom - Nouwen (50 jaar lid) en de heren Bram Naaktgeboren en Anne van der Waal (beiden 25 jaar lid). Mevrouw Truus van der Burg was helaas niet aanwezig, maar ook zij is al 50 jaar lid. Daarnaast werd de Vrijwilliger van het Jaar bekend gemaakt. De keus was, met zoveel vrijwilligers, moeilijk.

nieuwjaarsconcert 2016

Deze keer was de eer aan mevrouw Rika van der Sluis, die als trouwe horecamedewerker benoemd werd tot Vrijwilliger van het Jaar 2015.

Het was een goed bezocht concert en na afloop werd het glas geheven op het nieuwe bijzondere jaar en smaakten de laatste oliebollen nog zeer goed.

Muziekvereniging Wilhelmina uit Numansdorp is één van de oudste muziekverenigingen in de Hoeksche Waard. Wilhelmina is als fanfarevereniging opgericht in februari 1896. Dat betekent dat de vereniging dit jaar 120 jaar bestaat. Een jubileum dat groots wordt gevierd! Er staan heel veel activiteiten op de agenda: houd daarom de website van de vereniging goed in de gaten!