Nieuwjaarsconcert

Zondag 8 januari vond bij Muziekvereniging Wilhelmina Numansdorp het Nieuwjaarsconcert plaats. Trouwe bezoekers en muziekvrienden waren aanwezig om te genieten van de verschillende orkesten van de vereniging. Het was een gevarieerd en verrassend programma, waarbij vooral het ritmische stuk van de drumband met potten en pannen, kliko’s en emmers goed in de smaak van het publiek viel.

Tot slot werd de middag muzikaal geëindigd het prachtige muziekstuk Arnhem in een gezamenlijk arrangement met orkest en drumband. Aansluitend werd met alle aanwezigen het champagneglas geheven op het nieuwe jaar en werden de jubilarissen gehuldigd. René Lagendijk (40 jaar lid) en Lodie Glimmerveen (25 jaar lid) waren dit jaar de jubilarissen. Erevoorzitter Geràldo Janssen roemde de jarenlange betrokkenheid en begeleiding van jeugdige leden van René Lagendijk. Lodie Glimmerveen wist, ondanks zijn jeugdige leeftijd, als tambour-maître al mooie prijzen in de wacht te slepen.

Muziekvereniging Wilhelmina is trots op haar trouwe leden en betrokken vrijwilligers en start met nieuwe jaar weer vol enthousiasme met nieuwe plannen en concerten.