Wilhelmina zoekt nieuwe voorzitter

De geschiedenis van Muziekvereniging Wilhelmina uit Numansdorp gaat terug tot 1896. Vorig jaar is het 120-jarig bestaan groots gevierd. Hét bewijs dat de vereniging nog steeds springlevend is.

Wilhelmina streeft na om op een toegankelijke manier muziek te maken op een hoog niveau. Zowel de drumband als het fanfareorkest bewijzen dit keer op keer.

Muziekvereniging Wilhelmina (120 leden) bestaat uit een afdeling fanfare met als onderdelen het orkest, het jeugdorkest, de samenspeelgroep en een blokfluitgroep en een afdeling drumband bestaande uit de drumband en jeugddrumband. De vereniging voorziet in de opleiding van nieuwe muzikanten door vakdocenten. Er zijn actieve commissies die zorgen dat het dagelijks reilen en zeilen van de vereniging geborgd is.

Wilhelmina is een bloeiende vereniging die veel investeert in de jeugd, regelmatig mooie concerten zowel binnen als buiten in de gemeente verzorgt en aan concoursen deelneemt.

De vereniging is op zoek naar een enthousiaste voorzitter. Hierbij denken wij aan een motiverende en stimulerende persoonlijkheid, die affiniteit heeft met muziek en het verenigingsleven. Iemand die het leuk vindt om het “gezicht” van onze vereniging te zijn zodat deze nog lang van betekenis zal zijn in de muziekwereld van de Hoeksche Waard.

Bent u geïnteresseerd of wilt u meer informatie dan kunt u contact opnemen met de penningmeester Wim Raterink, tel:0186-654332 of 06-18170860 of Email: h.raterink@chello.nl